Rabu, 11 Februari 2009

Pegawai penyiasat JKM k****g tak buat krje ke....??

>>>klik pada gambar utk lihat lagi jelas...

kat atas ni bukti yg pejabat Jkm tu dah amik document permohonan aku...aku betul2 kecewa la ngan JKM ni kan...mse artikel ni ditulis dah 8 kali aku call pejabat Jkm tempat aku mohon ni...bila aku tanya pegawai tu,jawapan dier masih same(;saya akan semak balik)........aku tunggu punya tunggu la ni dah masuk 3 bulan.....aku difahamkn yg bende ni bole satle dalam mase sebulan jer....ni bukannya sebulan,dah lebih 3 BULAN weh!!! siasat pun belum.....spe nak jawab?? sedangkan aku mohon kerje ngan carrefour seminggu jer dah bg respon kat aku balik......takkan Jkm mcm ni.............????

p/s:
‘Kerana nila setitik, Rosak susu sebelanga’

Print this post

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails
 
Design By Hasbul © 2008-2010