Khamis, 14 Mei 2009

JAWATAN KOSONG DI PUSAT PERKHIDMATAN PELANGGAN CARREFOUR

Merujuk ke perkara di atas, kami di pasaraya besar Carrefour menawarkan 5 jawatan kosong kepada
> individu kurang upaya yang berbakat untuk bekerja bersama kami di Pusat Perkhidmatan Pelanggan Carrefour
> terletak di Carrefour Sri Petaling.
>
> Tanggungjawab :
>
> 1. Menerima Panggilan, menjawab pertanyaan dan merekodkan panggilan.
> 2. Membuat panggilan ke cawangan-cawangan lain untuk mendapatkan maklumat
> bagi pihak pelanggan.
> 3. Menerima aduan @ cadangan pelanggan melalui telefon dan memberikan maklumbalas kepada
> pelanggan dalam masa 48jam.
>
> Syarat Kelayakan
> 1. Berumur di antara 18thn - 30 thn
> 2. Pengalaman berkerja / bagi yang tidak berpengalaman , latihan akan diberikan.
> 2. Boleh melihat, berkomunikasi, mendengar, menulis dan menaip.
> 3. Fasih dalam Bahasa Melayu & Bahasa Inggeris
> 4. Mempunyai kenderaan sendiri
> 5. Berkemampuan untuk berkerja syif , hujung minggu dan cuti Am
> 6. Mempunyai asas komputer.
>
> Bagi calon- calon yang berminat , boleh menhantarkan resume ke tth_7557@yahoo.com @ hubungi kami
> di Carrefour Customer Careline 1- 300- 88- 2939.
>
> Terima Kasih
>
> Mr.Thachna
> Carrefour Customer Careline


----------------------------------------------------------------------------------------

Document ni aku copy dari comment kepada article Majikan Dan OKU Dalam Bidang Pekerjaan dan comment tersebut bertarikh 30/april/2009......aku pun ada apply sebenarnya,tapi tak cukup syarat(takde kenderaan sendiri) yang lain sume dah ok dengan aku...so pada sespe yang berminat jgn lepaskan peluang.....bukan senang nak jumpa peluang mcm ni...klu aku ade kenderaan dlm masa trdekat ni confirm aku pergi...huhu


Print this post

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails
 
Design By Hasbul © 2008-2010